Isnin, 1 Jun 2009

Update...siri 1

salam...
lm dah rsnyer aku x update blog aku ni...siap bersawang sume...bukan apa keadaan x mengizinkan tok aku mengupdate...1 faktor mls..2 faktor xder mood..
maklumlah dgn mabuk teruk nyer...pastu dengan demam campak nyer...Alahai...dugaan tol..

hr ni aku kembali berkerja setelah 1 weeks aku bercuti..berehat n bersenang lenang kt umah..mlsnyer Tuhan sj yg tau...pastu ht lak asik dok ingt anak jer..aku bukan sesuka bercuti tp diberi MC selama 1 weeks..aku kn demam campak..Ya Allah azabnyer aku rs...gatal 1 bdn xhingat..segala nyer bermula pada hr rabu...ms tu aku dah sakit2 bdn..xtau np...cam nak demam tp kejap bdn panas kejap sejuk..so aku pon half day..pastu hr khamis tu aku Mc g..sbb bdn aku still lemah longlai...ms ni aku dah start x mkn n minum...apa yg msk sume kuar blk...

pastu aku g klinik doc kt ubat..so blk tu aku mkn n zzzzz..hr jumaat tu aku dah rs segar so leh lah aku g keje cam biasa..tp demam tu berulang hr sabtu..start sabtu tu aku dah pitam 7x..Ishh np erkk...aku dah mula cuak..aku telan ubat g...Alhamdulillah kebah dah..

tp..........pg senin tu ms aku tgh gosok bj nak g keje..aku sekali g pitam..nsb lah x kena hempap ngn seterika..kl x dah jd kes lain..apag kelam kabut hb tu bwk g spital..sampai spital aku mmg dah lemah sgt..ms nk tggu no giliran..aku tgk tangan ku dah merah2..aku g bilik air aku tgk 1 bdn dah penuh..isssshh......aku dah cuak ni...np erkkk...aku pon tunjuk kt Hb..upanyer aku kn demam campak.....huhuhu...start dr tu mulalah gatal 1 bdn..dan cam kera kn belacan..hikhikhik..pastu ms cek doc dia bg aku ubt gatal,ngn krim tp ada masalh skt...disbbkan keputusan air kencing aku rendah (6) doc soh aku ditahan di wad..tp aku x mo...xsanggup pisah nagn ain.so doc kt blh tp dengan syarat,...esok aku kn dtg blk...amik darah..kl keputusan x ok..aku kn lah msk wad gak..huhuhuhu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan