Isnin, 1 Jun 2009

Update ..siri 2...

Panjang sgt kang boring lak korang bc ayat skema aku ni..hikhikhik....

Esok nyer...cam biasa aku g hospital semula..kl ni aku minum air bebyk tkt kn dok wad..
hikhikhik..biasalah prosesnyer...amik air kencing,amik darah pastu tggu keputusan...br Jumpa doc...lm dah menanti dlm 15 mnt..org punya lah ramai..berdebar gak tggu keputusan ni..dlm 15 mnt cam tu keputusan kuar.....Alamkkkkkkkk...makin turun arrr... air kencing (5 )keputusan darah 53...wlpomn aku x paham tp aku cuba paham kan gakk..bila jumpa doc..aku dah tau keputusannyer..'I antar u msuk wad..nnti diorg mskk air..''waaaaaaaa xmooo........camne ni...aku x nak msk wadd..cukup lah aku penah msk ms peknan pes dulu...xsanggup dah hr 2 kn cucuk..msk air...amik darah..tp plg x sanggup nak pisah nagn Ain..waaaaaaa camne ni...

aku mesti merayu kt Doc ni...hehehe...mulalah cari akal..lepas aku bincang nagn doc..so doc bg pelepasan blk tp ada syarat...kali ni jer...esok dtg amik darah kl x ok..mmg xder mmaf dah knlah aku berkg dlm wad...huhuhu...hrp oklah...aku nekad nak mkn bebyk blk ni...blk tu aku mkn bebyk..xkiralah kuar blk ker...janji esok result ok..

Esoknyer...aku g hospital semula...penat nyer ulang alik tp dah ni yg aku plh..terima lah...selesai proses tu aku tggu keputusan...Alhamduliilah sume ok skt dr semalm...yeah...yeah..xyah dok wad...senang ht aku...hahahah..cume demam campak aku still ada g..kl ni makin tebal..tp doc kt xder apa..so dia bg cuti 1weeks..leh aku berehat n bersantai...huhuhuh..dan hr ni sume nyer ok...cm bdn still lemah n longlai...pastu mabuk still ada...harap cepatlah sembuh..n bb dlm perut ni sihat..Aminn...

tu jelah cite aku nak kongsi...nnti ada ms aku update g..

bye

3 ulasan:

  1. weh naper ek leh kena ciken pox lagi kalu dah penah kena?? aku ingatkan skali je seumur hidup muahaha..

    BalasPadam
  2. pink...aku pon xtau camne leh kena g...aku pon ingt seumur hidup sekali jer...

    msk ni 3 kali dah...huhuhu

    BalasPadam
  3. iza.. nasib baik pandai merayu... tak kena masuk wad...

    take care yer..

    BalasPadam