Isnin, 2 Februari 2009

Pelikkkkkk

me : Abang ada kuarkan duit mama x??
Hubby : xder napa?? wajah kebingungan
me : aikh mane g duit mama g 200 ni....xkan lah hilang kot...dalam bank pon leh ilang
Hubby : ceh mama cek bebetl ,xpon print statment...
Me : dah print dah....ada org kuarkan 200....tp seingt mama lah mama xder kuarkan duit lagi...

cis manelah g nyer $ aku ni....kad bank kt aku....last aku kuar $ 22/1 hr tu da baki 400 hr ni aku cek tggl 200 jer ..ni yg aku nak sumpah seranah ni @#$$@%%@#$...puas dah aku pk mane g $ kau lg 200..mgkin setngah org x kisah kan 200 tu ...tp bg aku mcm2 leh beli dgn 200 tu...cis x leh jd nyer...esok msti g bank...

tp disebbkan aku x berkesempatan g bank keesokan hr nyer .....aku telah menunda niat aku nak g hari senin...

tp mlm td keajaiban berlaku..

me : Abang , mama x sedap hti lah jom g cek $..
Hubby ; Lor x sabonyer nyer....tggu lah esok 2
Me : xnak arrr...kang baki dlm tu sume hilang lak.......bukan leh caya.
Hubby : dah g siap

ktrg pon g lah bank terdekat cadang nak kuarkan $ tu sume takut hilang g....

so ktrg pon cek balance ....me terkejut sbb $ tu dah bertambah pulak jd 400
ishhhh pelik arrr...........$ ni beranak ker......me trs tnjuk kt Hubby....dia pon terkejut....

Hubby : ishh bank ni memain lak....ke sbb hr tu CNY dia pon biol...abis camne mama nak g bank ke esok...
me : ye lah nak tanyer np lak leh jd camtu...
hubby : ok lah...

so hr ni aku nk g bank nak cek balk camner leh jd camtu..wat me gabra jer....tp dlm pada tu bersyukur gak...sbb dapt blk $ tu....

so esok continueeeeeeee.........

4 ulasan:

  1. iza,
    bank cap apakah itewww???

    BalasPadam
  2. waahhh...
    ke manakah duit anda pegi?
    mungkin duit itu berjalan2 gi raya..
    pas abes raya duit tu dtg balik..
    ekekekekek..

    BalasPadam
  3. RInn...

    bank Hong leong...

    BalasPadam
  4. oo.. Hong Leong..
    Betulla kata TaNYA, dia pi jalan2 beraya dulu..
    namanya pun Hong Leong.. dah sah laa sambut CNY..ekekkekee..

    BalasPadam