Rabu, 18 Februari 2009

kisah interview

16/2 hr tu aku ada interview kt kelab Sukan DBkl..punya lah ramai org yg datang interview..dengan pelbagai jawatan..aku sampai tepat kol 8.30.sebaik sempat padahal aku dah cuak dah tu..dok bebel kt hb aku.hehehe.jem gegiler pas Tol shah bt 3 ni..ada keta rosak.sampai je aku wat pendaftaran ,aku dapat kumpulan 27..byk giler samapi bila aku nk tggu..tp terpaksa gak tggu alang2dah datang xkan nak balik lak..

dalam kol 11.++ aku dipanggil tok wat IQ test..ada 50 soalan.pasal sahsiah diri n pasal negara ku yg tercinta..ewahhh...tp oklah gak sbb ada A,b,c,d so kl x tau main taram jer .hahaha..ok settle..ada interview lisan lak ..tggu lagi dalam kol 12.++ kumpulan aku lak dipanggil tok sessi temuduga...dup dap weii...ketar2 dah jari aku dok tggu..team aku terdiri dr 7 org..ptnyer 6 tp sbb ada budak team 26 join sekali sbb dia dah tercicir ms team dia diinterview.

penemuduga aku tu 3 org,1 laki 2 pompuan..dan bermula lah sessi interview tu..
dia soh kenalkan diri n cerita serba skt pasal kerja skrg dalam Bi ms ni aku dah cuak dah..maklumlah x pandai cakap Bi..tp aku cuba gak..bantai je janji diaorg paham udah..hikhikhik
dah selesai.

penemuduga ke2 lak tanyer..apa yg kite tau tntg jawatan yg di pohon ni...aku pon lajulah jawab sbb dia soh cakap BM...hahaha...selesai...

result 2/3 ni leh dapat kt laman web...so tggu jelah kan...kl ada rezeki..tp kl lulus ni ada 2 interview ngn CEO dia..fuhhhhhhhhh

aku x harap sgt tp dapat hati aku berdoa agak dapat good news..
.



4 ulasan:

  1. vim doakan iza berjaya..... insYaAllah... rezeki anak2 tak ke mane..... amin~

    BalasPadam
  2. tulah kan...tp x mo harap sgt nnti aku keciwa...

    padahal dalam hati arap2 dapat..huhuhu

    BalasPadam
  3. iza.. saya doakan moga berjaya..
    doa banyak2 yer..

    BalasPadam