Khamis, 16 April 2009

Mengimbau kenangan 2 thn lepas

Mengimbau detik 2 thn lepas waktu ni aku tgh bertarung nyawa untuk melahirkan Seorang hamba Allah 'hadiah' yg terlalu bernilai buat aku ngn suami.setelah seharian aku berhempas pulas tepat jam 10.05Am,lahirkan seorang puteri yang bernama halimatun Nurain.Airmata tanda kesyukuran mengalir.Aku sggh bertuah kerana diberi peluang untuk merasakan mengandung,bersalin dah seterusnyer menjadi seorg ibu..Ya Allah aku bersyukur sgt..

Hr ni 16/4/2009 genap anak ku berusia 2 thn...pejam celik pejam celik...terasa cepat ms berlalu.kadangkala aku rindukan saat dia berada dlm perut...rindukan saat dia belajar meniarap ,merangkak,berjalan, bercakap tp dia semakin hari semakin membesar ya semakin membesar dan semakin bijak...begitulah kehidupan manusia..dari kecil ke remaja ke dewasa dan seterusnya.

Ain,
Selamat Hari ulang tahun ke 2,
Mama & ayah doakan yg terbaik untuk Ain,
Semoga dah besar nnti Ain menjadi insan yg berguna...
Aminnnnn

3 ulasan:

  1. hepi besday ain....
    muah2..

    dr aunty tAnyA yg vogeh..

    BalasPadam
  2. hepi beday ain..

    aunty leha doakan smoga ain jd anak yg solehah.. bjaya dunia & akhirat.. jadilah seorang muslimah sejati..

    mmuahhhh

    BalasPadam