Selasa, 7 April 2009

Alhamdulillah

Aku bersyukur sgt atas kurniaan dari Illahi....

Selepas aku keguguran bulan 12 hr tu...kini aku disahkan hamil semula....Alhamdulillah kerana aku diberi peluang tok mengandung semula... mlm semalam aku mengajak Hb ku g beli UPt...jam kol 5 pg aku bangun membuat urine test ..dalam pada tu aku berdebar gak maklumlah sebelum ni aku dah buat 2x tp masih negatif..so kali ni aku nekad sekiranyer keputusan masih sm..aku nak g jumpa doc...mn lah tau ada samting lain yg mengganggu...takut gak..

Alhamdulillah after 5 minit aku tgk timbul 2lines menandakan positif..gembira x terkata rsnyer...trs ku kejutkan Hb...dia pon heppi..pttlh ain 2 / 3 menjak ni manja kemain...x mo berengang langsung...upanye dia dpt rs yg dia nak dapat adik...xperlah ain, mama nagn ayah janji wlpon ain dah ada adik...mama ngn ayah ttp xkan ketepikan ain...kami akan berikan kasih syang sm adil..kali ni aku nekad nak jg betul2 kandungan ni...aku x mo stress dah..tkt nnti akan jejaskan kandungan.cukuplah sekali aku keguguran..aku x nak menda camni berlaku lagi...xsanggup rasanya..tp tulah org kata mnkin ada hikmah disebalik yg berlaku ...kami pasrah.,Tuhan tau apa yg terbaik tok Kite...kali ni aku berharap agar selamt sume nyer.

8 ulasan:

  1. alop iza..
    congrats..
    sile berhati2 ok..
    insyaAllah sumer ok..
    lps gugur mmg subur kot eh..
    sama mcm kes sy dulu..
    alhamdulillah rezeki dr Allah..
    =)

    BalasPadam
  2. wah tahniah iza....
    tumpang gembira....
    jg diri....

    BalasPadam
  3. timekasih...tanya, yus..

    harap kalini selamat lah sumenyer..Aminnn

    BalasPadam
  4. smlm dah bace lupe nak tinggal komen.

    tahniah iza, iza ade stress ke aritu, ok lps ni jgn stress2 dah tau, eppy2 je selalu yek

    BalasPadam
  5. tahniah iza..

    jaga diri baik2...
    rindu ngan korang semua..
    tapi saya tersangat laa bz kebelakangan ni..
    saya ibarat...'keluar mulut singa.. masuk mulut buaya....' wakakakakkaaa... ambik.. padan muka hakuuu...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    BalasPadam
  6. mekacih ica,vtec..

    rin..ai pon rindu anada n hasya...xperlah demi tugas kn lah korban skt...take care

    BalasPadam
  7. ok ok... cam ne vim lambat tau nih..... huhuhu tahniah laling................ happy for u...

    wah saye tibe2 cam rase rindu mau feling feling pregnent lagi...... syok.... take care erk...

    BalasPadam