Jumaat, 24 Julai 2009

~akibat Penyakit terlupa~

lm dah x hapdate blog ni...bukan kan dah bersawang,rumput pon dah menjalar..kihkihkih
tah apa2 tah aku merepek ni...bukan xnak update tp cam xder stori besh nak kongsi...

hr ni aku hapdate pon sbb nak kongsi cite kelakar skt pg ni..nsb baiklah kan ad org tegur kl x harus aku g keje xpakai kain..wakakaka

citenyer camni pg2 pas aku sesiap kemas umah sume..br lah aku pakai bj nak g opis..
dah pakai baju ...aku pon pakai kain dalam..tanpa pakai kain terlebih dulu,nsb kain dalam aku tu tebal g,baju pon labuh.tu yg aku berani xpakai kain dulu hikhikhik...sbb aku pk..pakai tudung nnti br pakai kain sekali....trs aku g start enjin keta...yelah sementara aku pakai tudung ngn kain mestilah enjin keta dah panas..so bila aku dah siap leh trs g jer.aku msk umah kejutkan Hb bangun tido.,sbb aku nak g keje dah..hb aku ni sll camtu..pas subuh dia mesti tido blk..kl aku x kejutkan gerenti dia akan terlajak..hihihi,...
so aku pon sesiaplah..pakai tudung sume..n capai hanbeg .ok b,mama nak g keje dah..sambil hulur tangan nak bersalam..aku pon bergegaslah ke kereta..tetiba hb aku memekik...

hb :'yang camtu je ke nak g keje??
aku pon terpinga2...np lak aku rs sume dah ok dah..
aku :'cakaplah np mama dah lambt ni'
aku tanya dia blk..
hb :''ceh tgk betul2 apa yg x kena tu..'sambil sengih2.
ishh apalah lagi ni..aku dah lmbt ni..dia leh plak soh aku teka2..
aku pon belek lah apa yg x kena.. rupanyer

AKU X PAKAI KAIN HANYA BERKAIN DALAM JErrr........waaaaakakakakaka

apa g kuatlah gelak Hb ku..pastu mak +kakak+ adik sume kuar..nak tgk apa yg berlaku sampai sakan hb ku gelak.sekali bl dah tgk,diorg pon pakat gelakkan aku..

aku pon tersipu2 msk umah pakai kain,mgkin sbb baju aku ngn warna kain dalam aku sm...so aku pon x pasan...nsb kt umah ,kl lah dah sampi opis ms tu mau haru biru,harus aku amik cuti sebulan..hahahahaha

So moral kt sini..pas pakai baju ,trs pakai kain ye kengkawan..

2 ulasan:

  1. hehehehee...

    Tak dapat bayangkan kalo gi keje tak pakai kain... huhuuu
    malu beb...
    nasib baik perasan yer...
    hehehe

    BalasPadam
  2. hahaha...sib baik ler suami perasan...kalau tak hehehe...(bayangkan ler kalau berkain dalam ke ofis...dah tu kalau kain dalam tu lak stok lama nyer..renda2 dah robek2 ker..P/s:masih ramai lagi ker berkain dalam??)

    BalasPadam